טופס 106

מהו טופס 106?

טופס 106 הוא ריכוז שנתי של המשכורות החודשיות ששולמו לעובד על ידי המעביד, במהלך שנת המס.

הטופס כולל את הנתונים הבאים:

  1. תשלומים בכסף ובשווה כסף (זקיפת שווי טלפון, רכב, מתנות וכו’).
  2. פירוט ההפקדות לקופת הגמל/פנסיה.
  3. ניכויים וזיכויים שניתנו לעובד.
  4. תשלומי מס הכנסה וביטוח לאומי.
  5. פירוט חודשי העבודה.
  6. פרטי המעביד.
  • האם המעביד חייב להנפיק לעובד טופס 106?
  • כן, מדובר בחובה של העובד.
  • מהו מועד קבלת טופס ה-106?
  • המועד האחרון להנפקת טופס ה-106 הינו עד ל-31.3 של השנה העוקבת.
  • האם יכול להיות לי יותר מטופס 106 אחד?
  • בהחלט, כל מעביד חייב להנפיק את הטופס לכל עובד, במידה ועבדת ביותר ממקום עבודה אחד, אתה אמור לקבל מכל מעסיק ומעסיק את הטופס.

למה הטופס משמש?

טופס 106 הוא הטופס השנתי הקובע, חשוב יותר לשמור את טופס ה-106 השנתי מאשר את תלושי השכר החודשים.

בעת הגשת בקשה להחזר ממס הכנסה ובתביעות שונות לביטוח הלאומי הינך נדרש לצרף את טופס ה-106, תלוש המשכורת הבודד אינו מספק, וגם לא תלושים בעבור כל השנה.

זקוקים לעזרה בהשגת טופס 106 מהעבר? צרו קשר ונשמח לעזור!

אל תשכחו לשתף את כולם