לכ-80% מהשכירים בישראל המשלמים מס הכנסה מגיע החזרי מס החזר מס ממוצע מגיע לאלפי שקלים!!!

 

מה זה בכלל החזר מס?

החזר מס הוא למעשה מס שניכו לך מהמשכורת שלך במהלך תקופת עבודתך. נשאלת השאלה אם כך מדוע מלכתחילה ניכו לי מס אם בכלל לא היה צורך בכך: התשובה לכך מורכבת, אבל ננסה בכל זאת לפשט זאת ולהסביר זאת בקצרה:. ניכוי המס ממשכורת העובד הינה חובה שחלה על המעביד, ופעמים רבות המעביד מקפיד לנכות מס מהעובד אע”פ שלפי חוק אין הוא צריך היות ולעובד יש נקודת זיכוי (עולה חדש, חייל משוחרר, אקדמאי וכו’ וכו’). לפעמים גם בפני המעביד לא מוצגים כל הנתונים בעיקר כאשר מתחילים לעבוד אצל מעביד במהלך השנה אין הוא יודע לגבי התקופה שקדמה להעסקתו האם העובד עבד כלל וכמה הרוויח בתקופה שקדמה להעסקתו. או במקרה אחר שבו העובד עובד ביותר ממקום עבודה אחד בו זמנית, וגם באם נעשה תיאום מס ייתכן מאוד ועדיין ניכו לו מס יותר ממה שהיה צריך כפי שאמרנו חישוב המס הינו שנתי, כאשר התחשבנות סופית אמורה להתבצע עם סיום שנת המס. התחשבנות הכוונה הגשת דוח למס הכנסה הבעיה מתחילה מעצם העובדה ששכיר אינו חייב בהגשת דו”ח (וזאת בניגוד לעצמאי) וכך נוצר מצב בו העובד משלם מיסים לחינם!!!

לאילו שנים החזר המס רלוונטי?

החזרי מס ניתן לקבל עבור 6 השנים האחרונות, כלומר החזר המס הוא עבור השנים 2011- 2016

איך מתבצע תהליך החזר מס?

אנא השאר פרטיך דרך צור קשר או שאתה מוזמן לשלוח מייל ישירות ונבדוק את זכאותך. הבדיקה נעשת על ידי רואי חשבון ויועצי מס מנוסים כך ששום פרט לא יהיה חסר והחזר המס יהיה מקסימאלי לאחר הבדיקה באם קיימת זכאות להחזר מס נגיש בעבורך את הדוח למס הכנסה עבור אותם שנים בהם ישנו החזר. לאחר 6 שנים, תיחסם זכאותך לבקשת החזר מס וזאת גם באם היה מגיע לך.

 

כמה עולה הבדיקה?

בדיקת הזכאות נחלקת לשני שלבים: השלב הראשון מאופיין במילוי שאלון ואיסוף החומר- לאחר שלב זה במידה ונמצא כי יש זכאות להחזר מס נעבור לשלב השני הכולל את הגשת דוח החזר המס למס הכנסה.
התחלת השירות כרוכה בתשלום חד פעמי בתחילת התהליך בעבור בדיקת זכאותך.
במידה ויש החזר שכר הטרחה הינו 20% מסך ההחזר ובתוספת מע”מ ע”פ חוק.
התשלום אלינו מתבצע רק לאחר קבלת מלוא ההחזר בחשבון הבנק שלכם.

האם חייבים להגיש דו”ח שנתי למס הכנסה כדי לקבל החזר מס?

כן, לצערנו אין דרך אחרת.

למי מס הכנסה מחזיר את הכסף?

מס הכנסה מחזיר את הכסף ישירות לחשבון הבנק שלך, אנו רק מייצגים אותך מול רשויות המס ומגישים בעבורך את הדוח. ההחזר אינו עובר דרכנו.

 

להלן מספר שאלות, במידה והשבת בחיוב על אחת מהשאלות הבאות ישנה סבירות גבוהה שיש לך זכאות לקבל החזרי מס:

האם התחלת עבודה חדשה או התחלת עבודה במהלך השנה? האם במהלך השנה הייתה לך תקופה בה לא עבדת? האם תרמת במהלך התקופה? האם בהיותך שכיר שילמת בעצמך עבור השתלמות מקצועית? האם בהיותך שכיר שלמת אגרה ודמי חבר לגוף כלשהו (לשכת עורכי הדין, לשכת השמאים, לשכת המתווכים וכו’ ?) האם השתחררת משירות סדיר/שירות אזרחי-לאומי? האם סיימת תואר אקדמי או תעודת לימוד מקצועי? האם בצעת פעולה כלשהי בשוק ההון? האם יש לך ביטוח חיים, ביטוח משכנתא או אובדן כושר עבודה? האם יצאת לחופשה ללא תשלום (חל”ת) או לחופשת לידה (חל”ד)? או לשירות מילואים? האם את/ה משלמים מזונות או משפחה חד הורית? האם קיבלת פיצויי פרישה או יצאת לפנסיה? הפקדת לקופות גמל באופן עצמאי? ואלו רק מקצת מהסיבות אשר בגינן זכאי שכיר לקבל החזרי מס ודמי ביטוח לאומי.

צרו קשר עכשיו וקבלו את כספכם בחזרה

 
אל תשכחו לשתף את כולם